piątek, 16 listopada 2012

Przed Świtem, część 2

Dzisiaj krótko :)

Chciałabym tylko wspomnieć o "Przed Świtem, part 2". Ostatnia odsłona Sagi Zmierzch weszła dziś do polskich kin. Opowiada historię miłości brokatowego wampira Edwarda (Robert Pattinson) oraz jego uroczej wybranki Belli (Kristen Stewart), która podobnie jak jej mąż zostaje krwiopijcą. Pod koniec części 1 Pani Cullen wydaje na świat Renesmee (Mackenzie Foy), po czym to właśnie umiera by powrócić 2 dni później. I w tym momencie rozpoczyna się akcja PŚ 2.



Szczerze powiem, że obraz dla mnie wydawał się jak najbardziej przeciętny. Momentami tzw. 'efekty specjalne' były aż śmieszne (bieg Belli, skoki Renesmee itp...). Aż do finałowej walki. Niespodziewanie na polu stawia się Alice (Ashley Greene), która po pokazaniu Aro (Michael Sheen) dowodów świadczących o śmiertelności dziewczynki (tudzież o tym, że wampirze prawo JEDNAK nie zostało złamane) z rozpaczą widoczną w oczach wypowiada hasło: "Teraz". Zaczyna się scena, w której na twarzy maluje się zdziwienie, niedowierzanie i typowe " :O "
"Ale tego nie było w książce!"
"Ale jak to?"
"nienienienienienie, tak nie może być!"
itp...

Nie chcę zdradzać za dużo z fabuły więc nie opiszę tej sceny tak dokładnie jak bym chciała.

Szczerze polecam kino gdy widzieliście wcześniejsze odsłony Sagi / czytaliście książki. W takim wypadku warto wydać te 17 zł chociażby po to, aby zobaczyć bitwę na dużym ekranie, tak jak powinno się to oglądać. Albo zabawne miny "zawziętej i wkurzonej" Stewart :D ZBIERAĆ SIĘ I DO KINA! W przeciwnym razie poczekałabym, aż film wyjdzie na płyty :P

-JL

3 komentarze:

  1. Z sagi widziałam tylko pierwszą część i nie szykuję się do obejrzenia kolejnych, ale jestem zdziwiona tym, jak słabo Kristen gra w tej produkcji. Widziałam ją w innych filmach i grała naprawde przyzwoicie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam wszystkie filmy , które do tej pory zostały wyświetlone w kinie i lubię oglądać sagę Zmierzch. Nie jestem,aż tak wielką fanką i na premierze nie byłam, ale wybieram w kolejny weekend do kina ,ponieważ muszę obejrzeć ostatnią część :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również wybieram się na ten film, jestem ciekawy co tam stworzyli, tylko ostatnio zostałem przegłosowany i odrzucony przez moich cudownych znajomych i poszliśmy na Skyfall :P No ale następnym razem na pewno wybiorę się na zmierzch ;)

    OdpowiedzUsuń